Gestor/a Comandes

5 OCTUBRE 2020
Gestor/a Comandes

Som una empresa d’arrel familiar catalana, fabriquem maquinaria i consumibles per al packaging industrial.

Estem ubicats al Vallès Oriental, plenament consolidats a nivell nacional i des de fa anys en clar procés d’expansió internacional.

Donat que estem creixent, ens cal incorporar un/a GESTOR DE COMANDES al nostre equip d’excel·lents professionals.

La persona contractada s’incorporarà al departament d’Administració-Compres, i reportarà directament a Gerència.

La seva missió serà resoldre les incidències que puguin sorgir durant el procés intern de preparació d’una comanda, i establir mecanismes de control perquè no es repeteixin les incidències (“Millora continua”).

Tasques a realitzar :

  • Revisió diària de la cartera de noves comandes introduïdes al sistema per l’Equip Comercial
  • Identificació de comandes “amb incidències” (producció, transport, crèdit, etc…), que puguin afectar les dates de lliurament als clients
  • Resolució d’incidències per tal que el client rebi els productes “on time”. Em coordinació diària amb l’Equip de Producció
  • Actualització del crèdit/risc de cada client, amb el suport dels especialistes financers externs
  • Contacte diari amb els clients per tal de fer el seguiment de la resolució de les incidències
  • Establir mecanismes de control per tal d’evitar incidències similars a futur (“Millora continua”)
  • Tasques de suport administratiu a Gerència
  • Tramitació de la documentació d’exportació de maquinaria per a clients fora de la UE. Contacte amb els agents de duanes ja establerts
  • Altres tasques administratives lligades al departament d’Administració-Compres

 

Necessitem una persona amb bona capacitat per a treballar en equip doncs haurà de ser l’interlocutor/a diari entre els nostres clients i el nostres equips de producció i comercial.

 

OFERIM

  • Formació i acompanyament inicials
  • Continuïtat i estabilitat laboral a l’empresa
  • Possibilitats reals de creixement professional dins la companyia
  • Incorporació : Immediata
  • Retribució econòmica:
    • Salari inicial : entre 23.000 i 25.000 € bruts any en funció del valor afegit que es pugui aportar
    • Revisió salarial al cap d’un any : entre 25.000 i 27.000 € bruts any si s’assoleixen els objectius marcats
    • 13 pagues anuals

 

IMPRESCINDIBLE

  • Català i espanyol parlats de manera fluida i escrits perfectament
  • Anglès : parlat i escrit de manera correcta. Haurà de parlar amb clients i transportistes estrangers.
  • Experiència anterior en gestió de comandes, i atenció al client
  • Coneixements tramitació exportacions
  • Persona habituada a treballar sota els preceptes de LEAN MANUFACTURING-MILLORA CONTINUA
  • Persona habituada a treballar en equip
  • Excel·lència en l’atenció al client
  • Persona proactiva, amb iniciativa pròpia i que aporti valor afegit a la companyia
  • Residencia habitual propera al Vallès Oriental

 

 

BCM talent

BCM talent consultoria de busqueda y seleccion de personal. Talent adquisition.

BCM retail

BCM retail consultoria especialista en management empresas retail.

Contacto

Avinguda República Argentina 47 Entl. 2ª
08023 Barcelona

bcm@bcm.cat