RESPONSABLE AREA FISCAL i COMPTABLE, SENIOR

16 NOVEMBRE 2021
RESPONSABLE AREA FISCAL i COMPTABLE, SENIOR

Som una consultoría que ofereix als clients serveis d’outsourcing financer, estem ubicats al centre de Manresa i seguim creixent.

Es per això que ens cal incorporar un ASSESSOR/A FISCAL i COMPTABLE EXPERT/A que com a  responsable d’àrea liderarà un equip de 5 persones, amb la missió de donar suport integral als clients en referencia a les àrees fiscal i comptable.

 

Algunes de las funcions a realitzar son :

  • Gestionar la Comptabilitat de clients-societats : gestionar l’equip de treball del departament i coordinar les tasques de l’àrea comptable
  • Supervisar la correcta imputació de les operacions que tinguin transcendència fiscal.
  • Realització dels comptes anuals de les societats
  • Assessorament en requeriments de l’Administració
  • Garantir la preparació i presentació de les declaracions d’impostos dins els terminis establerts i sense errors
  • Supervisar la confecció de declaracions de : IVA, SOCIETATS, IRPF, RENDA, IRNR, Retencions, Pagaments, Resumens Anuals, etc.
  • Establir criteris d’arxivament i custodia de documents en funció de la normativa fiscal
  • Representar als clients davant l’Administració d’Hisenda en requeriments, inspeccions i consultes.
  • Mantenir actualitzats els coneixements, reglamentació i interpretació de la normativa.

 

 

OFERIM

 

  • Estabilitat i continuïtat laboral
  • Possibilitat real de creixement professional dins la companyia
  • Formació continua
  • Oficines al centre de Manresa
  • Contracte indefinit

 

IMPRESCINDIBLE

 

  • Formació : ADE, Empresarials o similar (acreditable)
  • Experiència mínima de 5 anys anterior treballant en empresa tipus assessoria/gestoria
  • Amplis coneixements de fiscalitat i comptabilitat
  • Experiència gestionant equips de treball (mínim 3-4 persones)
  • Coneixements de català
  • Coneixements d’auditoria
  • Domini de Paquet Office, realment imprescindible un nivell excel·lent d’Excel
  • Vehicle propi i disponibilitat per a desplaçar-se fins a Manresa de dilluns a divendres
  • Persona habituada a treballar amb diversos clients/projectes a l’hora
  • Persona habituada a gestionar de manera eficient gran volum de feina
  • Referències professionals

 

MOLT VALORABLE

  • Coneixements de SAGE
  • Alt nivell d’anglès

 

 

SALARIO

  • 000€ (negociable en funció de l’encaix del perfil professional amb la posició vacant)

 

BCM talent

BCM talent consultoria de busqueda y seleccion de personal. Talent adquisition.

BCM retail

BCM retail consultoria especialista en management empresas retail.

Contacto

Avinguda República Argentina 47 Entl. 2ª
08023 Barcelona

bcm@bcm.cat