Project manager

6 NOVEMBRE 2023
Project manager

Empresa líder nacional al sector dels Stands per fires i esdeveniments.

Amb projectes amb tant nivell nacional com internacional, totalment consolidada i ubicada al Baix Llobregat.

Estem creixent i necessitem incorporar al nostre equip de grans professionals un/a Project Manager, la missió del qual serà la coordinació de l’execució de diferents projectes/instal·lacions que es porten a terme a la companyia.

Seràs l’interlocutor únic amb el client a nivell tècnic, responsable dels costos i del timing.

Reportant directament a Gerència, les principals tasques a desenvolupar com a Project Manager per cada projecte assignat seran:

  • Preparació, seguiment i tancament del pressupost, a partir del disseny. El disseny pot ser propi o bé ens ho facilita el client.
  • Realització de documentació tècnica pertinent
  • Coordinació de l’execució tècnica:
    • Gestió i coordinació dels equips interns implicats, bàsicament els departaments de: Compres, Producció-Taller, Disseny, Comercial, etc…
    • Gestió i coordinació dels equips tècnics de proveïdors
    • Direcció i supervisió dels muntatges “in situ”
  • Seguiment rigorós dels costos
  • Assegurar el compliment rigorós dels timings a cada fase, perquè es compleixin els terminis marcats amb el client
  • Anàlisis de les desviacions respecte al pressupost quant a costos i temps.
  • Resolució de possibles incidències
  • Reporting periòdic a Gerència

 

Oferim

  • Formació i acompanyament inicials
  • Possibilitats reals de creixement professional dins de la companyia
  • Integració en un equip humà dinàmic i eficient
  • Estabilitat laboral i continuïtat al lloc de treball
  • Contracte laboral indefinit amb període de prova
  • Horari: aprox. 8h-17h 30’ dilluns a divendres, amb pausa de 1h 30’ al migdia
  • Durant els mesos de càrrega de treball alta (oct, nov, feb, mar, abr, maig) és molt possible que s’hagi de treballar un parell de dissabtes al mes, per complir amb els terminis d’entrega pactats amb els clients
  • Salari fix: entre 36.000 € bruts a l’any i 42.000 € bruts, revisió salarial al cap d’un any, en funció d’objectius aconseguits
  • Incorporació abans fi 2023

 

Per cobrir aquesta posició resulta imprescindible que puguis aportar:

  • Formació: arquitectura, arquitectura tècnica, enginyeria, o cicle formatiu/FP relacionat amb el sector construcció/obra civil
  • Experiència d’almenys 2 anys en gestió de producció i muntatge de stands, corners o projectes d’arquitectura efímera
  • Coneixements d’aplicació AutoCad 2D o similar
  • Capacitat per gestionar equip de professionals
  • Català i espanyol correctament parlats i escrits
  • Anglès a nivell conversa per comunicar-te amb els equips tècnics quan vagis a supervisar una instal·lació fora d’Espanya.
  • Disponibilitat per desplaçar-se sovint fins a les instal·lacions in situ, bàsicament a Barcelona i Madrid.
  • Disponibilitat per viatjar de manera ocasional per fer la supervisió d’instal·lacions en diferents països d’Europa.
  • Referències professionals
  • Residència habitual a poblacions del Baix Llobregat o voltants

BCM talent

BCM talent consultoria de recerca i selecció de personal. Talent adquisition.

Contacte

08023 Barcelona

bcm@bcm.cat

BCM retail

BCM retail consultoria especialista en management empresas retail.